دانلود سینگل Ad Mare انمیکس

O.O

TANK

O.O (Inst.)

TANK (Inst.)

دانلود به صورت فایل زیپ


ترجمه ترک TANK

اون کیه ؟
بالاخره نقاب ها داره برداشته میشه
مرسی که منتظر بودی 
سلام ، به همه
وقتی اونا به من نگاه میکنن ، همه دچار پنیک میشن
چطوره ، انتظارشو داشتی ؟
تازه شروع شده
اولش میسوزه 
آره ، چشمات 
نزار اتفاقِ بدی بیفته 

هرجا که تو محدوده میری 
مثل تانک ، من هستم 
قلبم تندتر میزنه ، بمب 
مثل تانک ، من هستم 
از بازی کردن افسوس نخور 
مثل تانک ، من هستم 
من برنمیگردم 
مثل تانک ، من هستم 
دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، من هستم

 دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، من هستم

نه مرسی 
چون یکم کَجه دارید میبریدش 
درموردش فکر کن
چرا از قبل تو قلب من گرفتار شدی ، این گذشته یخش کن 
بیا جلوش توقف نکنیم ( نایستیم )
آره ، یه دروغ آشکار 
بیا تصمیم نگیریم 

ترسی از نوع پر انرژی چی هستش ؟
مثل تانک ، من هستم 
بیابان بی پایان رو بشکاف 
مثل تانک ، من هستم 
بازی که کنار زده نمیشه 
مثل تانک ، من هستم
نمیخوام عقب نشینی کنم
مثل تانک ، من هستم 

دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، هستم من
 دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، هستم من
 دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، هستم من 
 دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، هستم من 

میتونی ببینی ؟ شکوفا میشه 
من خواب سراب رو دیده‌ام
تو این بیابان داره بارون میباره 
همونطور که میخواستی ، همونطور که تصور میکردی
عزیزم ، تمام آرزوهاتو به من بگو ، آرزوهات ، آرزوهات ، آرزوهات ، آرزوهات 

دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، هستم من
 دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، هستم من
 دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، هستم من
 دمدمی مزاج، تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 تازه، تازه، من خیلی دمدمی مزاجم
 مثل یک تانک، هستم من